niedziela, 29 października 2023
Esencja 21.
Zcustomizować customa. Tak w dwóch słowach można by było podsumować tą przeróbkę...
Punktem wyjścia był old schoolowy customowy dolot firmy Mother's Performance, który niegdyś służył do połączenia gaźnika Linkert (38mm) z kolektorem SU (44mm).
Po odcięciu mocowania pod Linkerta i wstępnym oszlifowaniu końcówki dolotu, element trafił do obróki tokarskiej, gdzie końcówka uzyskała precyzyjną średnicę umożliwiającą osadzenie "przejściówki" ( oryginalnie do połącznia fabrycznego kolektora z gaźnikiem Mikuni - tutaj w opcji odwróconej ). Obie części zostały następnie zespawane, średnica 38 mm roztoczona i całość finalnie wypolerowana.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
ERA CHOPPERA - 0.
Historia rozpoczęła się na kalifornijskich ulicach, w barach pełnych weekendowego dymu i garażach otwartych do późnej nocy… Pisana była p...
-
Oprócz niedawnej decyzji o zmianie wału i pojemności, udało się zrealizować plan zmiany przedniego zawieszenia. Był klasyczny springer, kt...
-
Zcustomizować customa. Tak w dwóch słowach można by było podsumować tą przeróbkę... Punktem wyjścia był old schoolowy customowy dolo...
-
Wczoraj otrzymałem nowy zestaw tłoków - ponownie, kute ( 4032) Keith Black - tym razem z racji zmiany cylindrów na większe, przeznaczone do ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz