niedziela, 29 października 2023

Esencja 21.

Zcustomizować customa. Tak w dwóch słowach można by było podsumować tą przeróbkę...
Punktem wyjścia był old schoolowy customowy dolot firmy Mother's Performance, który niegdyś służył do połączenia gaźnika Linkert (38mm) z kolektorem SU (44mm).
Po odcięciu mocowania pod Linkerta i wstępnym oszlifowaniu końcówki dolotu, element trafił do obróki tokarskiej, gdzie końcówka uzyskała precyzyjną średnicę umożliwiającą osadzenie "przejściówki" ( oryginalnie do połącznia fabrycznego kolektora z gaźnikiem Mikuni - tutaj w opcji odwróconej ). Obie części zostały następnie zespawane, średnica 38 mm roztoczona i całość finalnie wypolerowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ERA CHOPPERA - 0.

Historia rozpoczęła się na kalifornijskich ulicach, w barach pełnych weekendowego dymu i garażach otwartych do późnej nocy… Pisana była p...