niedziela, 4 września 2022
Esencja 14.
Model części zbiornika oleju (docelowo do wykonania z aluminium).
W założeniu są dwie bliźniacze komory zbiornika, wyposażone w boczne żebra chłodzące i usztywniające żebra na obwodzie. To usztywnienie jest zapożyczone z żebrowania obudowy skrzyni biegów Doherty Machine, która ze zbiornikiem sąsiaduje - tam ma to faktyczne znaczenie konstrukcyjne, a w przypadku zbiornika raczej tylko wizualne.
Do wykonania modelu użyłem płyty MDF. Elementy połączyłem klejem i wkrętami. Całość zagruntowana wodnym podkładem Sikkensa. Zaokrąglone przejścia w żebra usztywniające wyprowadzone przy pomocy malarskiej/budowlanej pasty akrylowej. Na koniec pomalowane nawierzchniową farbą Sikkensa.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Esencja 24 - korbowody S&S.
Dotychczas miałem u siebie starszą wersję korbowodów S&Sa - 7001/7002. Wykonane techniką kucia ze stali chromowo molibdenowej. Berdzie...
-
Zcustomizować customa. Tak w dwóch słowach można by było podsumować tą przeróbkę... Punktem wyjścia był old schoolowy customowy dolo...
-
Wczoraj otrzymałem nowy zestaw tłoków - ponownie, kute ( 4032) Keith Black - tym razem z racji zmiany cylindrów na większe, przeznaczone do ...
-
S&S zadebiutował na polu produkcji gaźników do silników Harleya w 1967 roku. Pierwszy model nie miał, w momencie wejścia na rynek, sw...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz